تاكید معاون شهردار تهران بر تقویت سازمان مدیریت میادین؛

حذف دلالی، ارتقای كیفیت خدمات و جلب رضایت شهروندان ۳شاخصه اصلی

حذف دلالی، ارتقای كیفیت خدمات و جلب رضایت شهروندان ۳شاخصه اصلی فست تریپ: معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: این سازمان در نوآوری و اجرای طرح های جدید، ی همواره پیشگام بوده و با تعامل مثبت و معقول با بخش های فرادست و زیرمجموعه، مسائل و مشكلات را حل و فصل كرده است.


به گزارش فست تریپ به نقل از مهر، مجتبی یزدانی اظهار داشت: «حذف رانت خواری و دلالی»، «ارتقای كیفیت خدمات عرضه شده در میادین و بازارها» و «جلب رضایتمندی شهروندان» سه مولفه شاخص این سازمان است كه با عنایت به وضعیت اقتصادی جامعه، باید حفظ و تقویت شود. وی انضباط مالی و اداری را از دیگر خصوصیت های سازمان مدیریت میادین دانست و اظهار نمود: سرعت و دقت در عرضه آمار و اطلاعات، در كنار تسریع در روند ساخت و ساز و تجهیز بازارهای میوه و تره بار، همچون مشخصه های متمایز این سازمان است. یزدانی با اشاره به جایگاه رفیع جانبازان و ضرورت تكریم سالمندان، خاطرنشان كرد: بسترسازی برای حضور جانبازان عزیز و سالمندان محترم در فضاهای شهری و مراكز عمومی یك اصل است كه در این راه، سازمان مدیریت میادین با انجام اقداماتی همچون تولید رمپ های مخصوص این عزیزان و اجرای طرح همیار مشتری پیشقدم بوده است. همینطور سید سعید راد، مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین با تاكید بر حفظ و تقویت شفافیت، سلامت، قاطعیت و مبارزه با رانت خواری در این سازمان، از «مشتری مداری» و «اخلاق محوری» بعنوان دو اصل اساسی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان نام برد.

1397/07/22
20:04:39
5.0 / 5
171
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است